La multi ani, Delyalife!

Azi blogul Delyalife a implinit un an de existenta.

A trecut un an de cand am creat acest minunat spatiu virtual pe care l-am botezat dupa numele meu “Delyalife”. Initial, ma gandisem la un alt nume , care sa nu aiba de-a face cu prenumele meu, insa din pacate, acel nume fusese dat deja unui blog mai vechi din Australia. Oricum, acum sunt multumita de faptul ca blogul meu are acest nume, care i se potriveste ca o manusa. Pentru ca, indeed , pe blogul acesta mi-am expus o parte din viata mea, din preferintele, din opiniile, din sentimentele mele. Si sunt atat de bucuroasa ca el exista!

In cele 12 luni, blogul acesta a reprezentat pentru mine personal un refugiu, o camaruta izolata si totusi atat de expusa ochiului vostru, in care m-am putut “inchide” singura cu gandurile, cu ambitiile , cu succesele si cu esecurile mele. Multi dintre voi care ma citesc zi de zi si-ar dori , poate, sa stie cine sunt, cum arat, cum ma comport si ce fel de om sunt. Eu va spun doar atat: doar citind articolele mele de analiza va puteti da seama de gusturile, de afinitatile si de opiniile cu care ma mandresc. Nimeni nu este perfect, iar eu cu atat mai putin as fi asa…Asa ma vad eu , dar imperfectiunea  inseamna uneori frumusete, originalitate si atrage interes. Aminti-va numai de “Lectia despre Cub” a lui Nichita Stanescu, poezioara aia ciudatica ce ne dadea batai de cap la Bac, astora care mai si invatam candva sa luam Bacul si nu oricum, ci chiar cu o nota mare!

Dar sa ma intorc la blogul “Delyalife”, un blog micut, pentru ca nu am avut posibilitatea sa-l promovez indeajuns, dar un blog care a ajuns la aproape 10 200 de vizualizari si care este vizionat zilnic de vreo 40-80 de cititori. Spre surprinderea mea, am vazut ca pe acest blog intra oameni nu doar din alte tari europene, ci si de pe alte continente, probabil tot romani sau persoane care utilizeaza Google Translate. Cum necum, pentru un blog atat de mic, am reusit sa expun de-a lungul timpului articole extrem de vizualizate, articole care din doar doua cuvinte sunt afisate de Google printre primele.Iar eu ma mandresc cu acest lucru. Pana la urma, VOI sunteti cei care ati facut ca “Delyalife” sa creasca, sa progreseze si sunt sigura ca pe viitor il veti ajuta si mai mult.

Cred ca ati observat dintr-o experienta de ani intregi de citit si analizat bloguri, ca majoritatea blogurilor prezinta fie doar stiri, fie doar opinii ale bloggerilor. “Delyalife” este un “melange”  care combina  stirile din domeniul monden si sportiv cu articolele serioase de analiza a unor evenimente de orice natura, evenimente de interes major pentru publicul larg. Si asta pentru ca am incercat sa multumesc pe toata lumea si sa acopar cam tot ce e interesant in tarisoara noastra draga si in afara ei. De multumit pe toata lumea, se spune ca nici Dumnezeu nu poate, asa ca eu cu atat mai putin as putea s-o fac. Insa ma simt onorata ca opiniile mele si articolele care imi sunt atat de dragi  sunt publicate si la indemana oricui. Pe aceasta cale tin sa multumesc profesorului Sorin Dorobantu care m-a ajutat la fondarea si la intretinerea acestui blog, dar si celor care citesc “Delyalife” valorificand astfel, zi de zi, munca pe care o depun in redactarea articoleleor , cea mai frumoasa si mai incitanta munca pe care cineva o poate intreprinde. La multi ani, Delyalife!

 

Sursa poza: felicitari.kudika.ro

 

 

Leave a Reply

